Reklamace a odstoupení od smlouvy

REKLAMACE

Pokud se rozhodnete zakoupené zboží reklamovat, přečtěte si prosím reklamační řád.

Creative Home poskytuje na všechny nabízené výrobky záruční lhůtu 24 měsíců. Záručním listem je faktura za zakoupené zboží, záruční listy nevystavujeme. Creative Home spravuje databázi evidující informace o všech odeslaných objednávkách.

V případě reklamace zboží zašlete reklamované zboží a fakturu, společně s popisem závady.

Nejlepší možností je zaslání vyplněného formuláře a nákupního dokladu, který jste obdrželi spolu se zbožím nebo na svoji e‑mailovou adresu.

 

Místo pro zaslání poškozeného nebo vadného zboží: 

Quality Shop, s.r.o.

Ouvalova 554, Slaný 274 01 

Reklamace vyřizujeme ve 30 denní lhůtě.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ 

Zde si můžete stáhnout formulář pro vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to samozřejmě i na objednávky s osobním odběrem.


Postup v případě odstoupení od smlouvy:

1) Pokud jste se rozhodli odstoupit od smlouvy v zákonné 14-ti denní lhůtě, informujte nás o tom prosím na náš
e-mail info@creative-home.cz. Na e-mail společně s oznámením zašlete i vyplnění formulář ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY,
který také můžete přiložit do balíku společně s obdrženou fakturou.

Dodržení 14denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

2) Zboží poté zašlete zpět na adresu našeho skladu (Quality Shop s.r.o., Ouvalova 554, Slaný 27401) nejlépe v původním obalu 
a s původním příslušenstvím. Stav vráceného zboží musí splňovat úroveň "jako nové".

NEZASÍLEJTE PROSÍM VE VLASTNÍM ZÁJMU BALÍKY PŘES ZÁSILKOVNU. ANI PŘI ZAPLACENÍ ZA DODÁNÍ NA NAŠÍ
ADRESU NÁM BOHUŽEL NEBÝVAJÍ DODÁNY, ALE ULOŽENY NA VÝDEJNÍM MÍSTĚ! ZÁSILKY NA VÝDEJNÍM
MÍSTĚ NEVYZVEDÁVÁME.
3) Po přijetí zboží na sklad a jeho následné kontrole Vám budou vráceny peníze nejpozději do 14 dnů.

 

 

Důležité upozornění k montáži produktů

NEZAHAJUJTE MONTÁŽ POKUD NĚKTERÝ Z DÍLÚ VYKAZUJE VIDITELNOU VADU!

Pokud jste koupili zboží, které musíte smontovat dle návodu, pečlivě zkontrolujte všechny díly ještě před montáží, zda na nich nejsou viditelné vady (poškrábání, barevné skvrny, odřené nebo poškozené hrany).

V případě, že nějakou viditelnou vadu na některém z dílů uvidíte, NEZAHAJUJTE montáž a zboží reklamujte v rozloženém stavu. Pokud zboží sestavíte, nebude reklamace uznána a nebudete moci zboží vrátit, protože dle zákona se musí zboží vracet ve stavu, v jakém ho zákazník obdržel.